fredag 14 juni 2013

En tripp till Kalmar

Det vart en tripp till Kalmar för att köpa en cykel till Andreas!

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Jag dammade av vardagsrummet, tvättade kläder och sängkläder och kollade lite på tv. Allt på samma gång! När jag var klar med tvätten så ringde Andreas och frågade om vi skulle till Kalmar, för att köpa en cykel till honom så han kan hänga på min cykelträning. 
Det blev en cykel! Han visste vad han ville ha så det blev en snabb vända inne på Biltema och innan det så var vi bara en snabbis bort till Media Markt för jag ville ha en ny musmatta.
Vi kom hem med en cykel så det var bara att börja montera ihop den, väl färdig så cyklade vi till affären för att jag ville ha gurka och dipp + en dricka. 

Nu ligger Andreas i soffan och sover och jag sitter vid datorn. Funderar om jag ska ta med mig honom in i sängen eller om jag ska låta honom ligga där tills jag ska sova, jag är inte trött ännu. Får se vad jag hittar på, går säkert och lägger mig bara för jag har tråkigt men jag tänkte spela lite. 
Jag tror jag låter Andreas ligga kvar i soffan så tar jag hand om honom senare inatt. 
Vi hörs imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar