fredag 14 juni 2013

Laktosfri greek yoghurt med persika

Hej på er!
Jag måste tipsa er som är laktosfri som jag denna grekiska yoghurt med persika bitar i. Den är suverän!
Finns att köpa på Ica Maxi och säkert på andra ställen. Jag har dock kollat på City Gross men då har dom bara smaken av citron och blåbär till er som gillar det.




Jag kom precis in. Har varit ute med Simon (katten) för han har stått vid dörren hela förmiddagen, stackaren.  Nu hade jag tänkt boka tvättid och börja städa, för sen när Andreas kommer hem så ska vi till Kalmar och köpa en cykel till honom på Biltema, finns hur mycket snygga cyklar som helst för ett bra pris.
Jag ska visa senare ikväll vad det blev för en. Själv har jag en cykel som är så otroligt fulsnygg så den är jag nöjd med, skulle behöva en ny sadel för jag har ingen sadelrumpa för fem öre. Ska jag cykla långa rundor så får jag jätteont och skavsår. Inte alls populärt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar