lördag 22 juni 2013

MIDSOMMAR

Jag hoppas ni allihopa hade en bra och rolig midsommar!

Min midsommar kunde varit bättre. Jag och Andreas är jätte förkylda så vi var bara inne och tittade på serier, vi var bara till affären och inhandlade midsommar mat. Senare på kvällen åkte vi och träffade ett par  vänner i en jätte mysig stuga och pratade lite. Vi gick och la oss rätt tidigt igår, så idag är man rätt pigg även om jag gick upp 11:30 eller vad hon var. Behövde sova ut efter knappt sovit dom senaste dagarna eftersom jag fortfarande är förkyld, sova med täppt näsa är ingen bra kombination. Nu har jag i alla fall ingen feber utan bara snorig, ögonen rinner och hostar. Förhoppningsvis blir jag helt frisk! Tyvärr har jag ju smittat ner Andreas, poor little thing! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar