torsdag 20 juni 2013

Fortfarande sjuk

Det finns inget tråkigare än att vara sjuk. Jag har inte varit det på ett tag så min kropp tyckte väl det var dags nu antar jag. Ingen bra tajming heller för det är 70 års firande för min farfar på lördag i Falun. Har varit pepp på det tills i måndags då jag blev sjuk med förkylning och feber, det är så fruktansvärt typiskt!
Så idag ringde jag till pappa och berättade att jag tyvärr inte kunde följa med. Meningen var att han och Kewin skulle komma tills mig och Andreas idag, sova här och vi åker till Dalarna imorgon bitti men nu behöver dom inte ta den omvägen. Grejen att dom skulle komma hit var att jag skulle slippa släpa med mig packning på tåg/buss till Halmstad och hit igen.
Så jag har ingen aning om vad jag ska göra på midsommar!

Eftersom jag egentligen skulle iväg så är Andreas på midsommarfirande hos ett par vänner i en mysig stuga. Antagligen ska han dit eller så är han hemma med mig, det gör han som han vill. Jag tycker han ska följa med dom, han ska inte vara hemma och tråka med mig som är sjuk och inte kan göra någonting roligt alls.
Vi får väl se vad som händer. Hoppas ni haft en bra vecka så här långt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar