torsdag 13 juni 2013

Väntar på Andreas

Sitter just nu i soffan och väntar på Andreas ska komma hem, han jobbar fortfarande men förhoppningsvis ringer han snart och vi ska till affären och handla lite. Eftersom jag just nu går på diet så handlas det inte här i huset, män kan tydligen inte handla. Det är tomt i kylskåpet men mig gör det ingenting för jag äter inte ändå förutom pulver blandat med vatten. Dock börjar jag bli trött på det, är jämt trött i huvudet och mår ständigt illa. Jag började med att äta ett riktigt mål om dagen men sen glömde jag bort det så när vi handlar så ska jag köpa massor av kött, fisk och kyckling + grönsaker, that sounds good.
Bara för det blev jag riktigt hungrig. Ska nog ringa Andreas och fråga vad han håller på med, om han ens är i Oskarshamn och inte i Norrköping.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar